Konferencja - KUKBUK

Konferencja

„Czas na zmiany – czyli oryginalność i świeżość w promowaniu gastronomii". Zapraszamy na konferencję miesięcznika „Food Service”.
plakat czas na zmiany kukbuk

Jeśli chcecie posłuchać co Agata Michalak, nasza redaktorka naczelna, ma do powiedzenia na temat nowych trendów w gastronomii i kulinariach, zapiszcie się na konferencję organizowaną przez magazyn Food Service, która odbędzie się 23 stycznia 2014 r. w hotelu Sheraton w Warszawie.

 

Będzie to pierwsze tak prestiżowe spotkanie liderów opinii branży gastronomicznej w Polsce. Do poprowadzenia wykładów oraz udziału w panelach dyskusyjnych zaproszenie przyjęli m.in.: Adam Chrząstowski, szef kuchni restauracji Ancora; Marta Gessler, właścicielka restauracji Qchnia Artystyczna; Agnieszka Kręglicka, współwłaścicielka Kręgliccy – Restauracje i Catering; Ola Lazar, założycielka Gastronauci.pl; Joanna Ochniak, Women in WACS. Pełna lista prelegentów i panelistów oraz szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie konferencji.

 

Konferencja skierowana jest do właścicieli restauracji i hoteli, managerów, szefów kuchni, specjalistów ds. marketingu gastronomicznego, przedstawicieli producentów i dostawców branży HoReCa oraz przedstawicieli mediów związanych z tematyką kulinarną, dziennikarzy i blogerów.

 

W programiebloki tematyczne dotyczące różnych obszarów gastronomii

Czas na PR – o nowoczesnej komunikacji marketingowej w gastronomii

Czas na współpracę – dostawca i restauracja – partnerstwo w marketingu gastronomicznym

Czas na świat – najnowsze trendy w marketingu gastronomicznym na świecie

Czas na wnętrze – projektowanie komunikacji wizualnej w gastronomii: wnętrze, lokalizacja, design

Czas na internet – projektowanie komunikacji internetowej: social media, blogi, WWW

Czas na edukację – zagraniczne szkolenia dla polskich szefów polskich kuchni – dlaczego warto?

Czas na ludzi – budowanie wizerunku szefa w mediach

Czas na miejsce – kulinarny marketing regionu

 

 

Organizatorem konferencji jest firma VFP Communications, wydawca miesięczników:

„Food Service”, „Handel”, „Media & Marketing Polska” oraz dostawca informacji online.

 

Patronat medialny nad konferencją objęły serwisy: Gastronomia na obcasach i Papaja.pl oraz magazyn „Kukbuk” i kanał TV Kuchnia+.

© KUKBUK 2017
Projekt i wykonanie: